Pamokų aprašymas

JOGA PRADEDANTIESIEMS – pamoka skirta skirta tiems, kurie niekada nėra praktikavę jogos, arba neseniai pradėję. Mokomasi pagrindinių jogos pozų, taisyklingo kvėpavimo, atsipalaidavimo.

JOGOS SEMINARAI PRADEDANTIESIEMS – tai seminarai supažindinantys su jogos pagrindinėmis sąvokomis, jogos teorija, ilosofija ir saugios praktikos pagrindais, mokomasi pagrindinių jogiškų kvėpavimo technikų. Seminarai privalomi visiems, norintiems tęsti praktiką 1 arba 2 lygyje.

HATHA JOGA - tai jogos praktika, kurioje jogos pozos išlaikomos ilgiau, daugiau statikos. Pamokoje integruota susitelkimo praktika.

VINYASA KRAMA JOGA – tai jogos praktika, kurios pagrindas – darnios asanų seka, padedančios saugiai atverti kūną. “Vinyasa”, išvertus iš sanskrito, reiškia “sudėliotas tam tikru būdu”, šiuolaikinėje jogos sampratoje vinyasa reiškia seką, kurioje judesiai suderinti su kvėpavimu. “Krama” reikškia “palaipsniui, žingsnis po žingsnio”. Vinyasa krama – tai asanų praktika, sudėliota tokiu būdu, kad palaipsniui atskiros kūno dalys atveriamos ir kūnas paruošiamas sudėtingesnėms asanų praktikoms.
Vinyasa Krama jogoje sekos yra labai įvairios – statinės su ilgu išlaikymu, dinaminės, lėtos, pulsuojančios. Esant poreikiui, vinyasa krama derinama su metodiniu išlygiavimu asanose. Praktikuojant Vinyasą Kramą jogą svarbu sutelkti vidinį ir išorinį dėmesį, derinti judesius su kvėpavimu. Šios praktikos metu taip pat atliekamos pranajamos – įvairios kvėpavimo praktikos.

IŠLYGIAVIMAS ASANOSE – tai praktikos dalis, skirta pažinti, kaip taisyklingam išlygiuoti kūną jogos asanose, kad fizinė praktika būtų saugi, prasminga ir padėtų kūnui visapusiškai vystytis. Mokomasi universalių išlygiavimo principų, jeigu reikia – naudojamas papildomas inventorius.

DHARMA PASKAITA – tai laikas, skirtas pažinti jogos sistemai. Jo metu pristatomos pagrindinės jogos sąvokos, mokiniai gali klausti jiems rūpimus klausimus – tai leidžia praktikuoti jogą labiau sąmoningai.

MEDITACIJA – tai praktika, skirta susitelkimui ir proto kontrolei. Reguliariai praktikuojant meditaciją, padidėja emocinis stabilumas, mažiau reaguojama į išorinius stresorius. Meditacijos metu aktyvuojamos “miegančios” smegenų ląstelės, didėja kūrybiškumas, nubunda intuicija. Kasdieniniame gyvenime meditacija yra tarsi proto higiena. Studijos mokiniams meditacija yra nemokama.

JOGA NIDRA – tai gilaus atsipalaidavimo praktika. Vyksta kartą per mėnesį. Būtina išankstinė registracija. Reguliariai praktikuojant jogą nidrą, galima paveikti sąmonę ir kūną – gydyti save nuo somatinių negalavimų, paleidžiant kūne gyvenenčias pasąmonines programas, neišgyventas emocijas, kitus blokus. Praktikos metu gulima ant grindų, jokių asanų daryti nereikia.

GONGŲ TERAPIJA – tai gilaus atsipalaidavimo ir apsivalymo praktika, kurios metu grojama gongais, tibetietiškais dubenimis ir kitais instrumentais. Pakeičiamas ląstelių “skambėjimas”, nuraminamas protas, atpalaiduojami kūno blokai, pailsima.

MOTERIŠKOS PRAKTIKOS – tai įvairias praktikas apjungiantys seminarai, skirti moterims giliau pažinti ir atskleisti save. Vyksta kartą per mėnesį.

JOGA VAIKAMS – tai žaidybinės jogos mankštos, skirtos 7-12 metų vaikams. Padeda lavinti koncentraciją, didiną lankstumą, gerina laikyseną ir koordinaciją.

YIN JOGA – tai lėta rami paprasta praktika, skirta jungiamojo audinio - fascijos - atpalaidavimui, ypatingai klubų, dubens, apatinės nugaros, pečių, šlaunų srityse. Daugiausia daromos gulimos arba sėdimos pozos, atliekamos nenaudojant raumenų jėgos. Asanos laikomos ilgai – 3-5 minutes. Yin joga padeda atsipalaiduoti fiziškai ir emociškai.

JOGOS RETRITAS – tai gilesnis panirimas į įvariapusę jogos praktiką, siekiant giliau pažinti save. Retrito metu atsiskiriama nuo įprastinės veiklos ir išorinių dirgiklių, gyvenama pagal dienotvarkę, medituojama, daromos asanos, praktikuojama savistaba, dirbama su savo sąlygotumais, gilinamos jogos teorijos ir filosofijos žinios, mokomasi įvairių jogos technikų, padedančių apvalyti kūną, sutelkti protą bei vystyti savo asmeninę galią. Dėl dalyvavimo retrite būtina pasitarti su mokytoju.