JIN JOGA

JIN JOGA – tai lėta, rami praktika, skirta jungiamojo audinio atpalaidavimui, ypatingai klubų, dubens, apatinės nugaros, pečių, šlaunų srityse. Daugiausia daromos gulimos arba sėdimos pozos, atliekamos nenaudojant raumenų jėgos. Asanos laikomos ilgai – 3-5 minutes. Yin joga padeda atsipalaiduoti fiziškai ir emociškai.

Daugiau apie jin jogos fiziologinį poveikį galima pasiskaityti čia: https://bit.ly/2ASNfkv

Pagal senovės kinų filosofiją, visatą sudaro dvi priešingos jėgos - jin ir jang. Jang - tai jėga, judrumas, kietumas, kontrolė, karštis. Jang tipo yoga - aktyvi, dinamiška praktika, ugdanti ištvermę, lavinanti jėgą, sušildanti.

Jin - tai ramybė, minkštumas, paleidimas ir priėmimas. Jin tipo praktikose nenaudojama jėga, asana pasyvi, joje liekama ilgai, tačiau vyksta gilus jungiamojo audinio (fascijų, raiščių, sausgyslių) tempimas. Yin jogoje nėra galutinio rezultato.

Asanoje mes liekame su savimi ir stebime. Mes susiduriame nepatogumais, įvairiais kūno pojūčiais, neįprastomis emocijomis ir mintimis. Pradžioje protas priešinasi ir ieško priežasčių išeiti iš "nepatogios padėties". Likdami asanoje ilgesnį laiką, mes išmokstame nebesipriešinti, priimti ir tiesiog būti.

Įsitempęs kūnas irgi "pasiduoda" ir vis labiau ir labiau atsipalaiduoja.

Mes turime 5 laisvas vietas.
Parkingas nemokamai.

KAINA: 12 eur
REGISTRACIJA: flowandglowstudija@gmail.com
APMOKĖJIMAS: pavedimu
REKVIZITAI:
Gavėjas: Jamuna Pečiulienė
Sąskaitos nr: LT517300010146028370
Paskirtis: Jin joga